چاپ     ارسال به دوست

نشست سرپرست پژوهشگاه با حضور همکاران برگزار شد.


نشست صمیمانه دکتر احمد شعبانی سرپرست پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری با حضور مجموعه کارمندان و کارشناسان پژوهشگاه برگزار گردید.


در این نشست دکتر شعبانی اظهار داشت: همانطور که شما همکاران خوب اطلاع دارید کشور از نظر مسائل مالی در تنگنا قرار دارد و با عنایت به دینی که پژوهشگاه به کشور دارد و اینکه متأسفانه فروش نفت بسیار اندک است و با توجه به اهمیت علم و دانش و توجهی که کشورها به این موضوع دارند و در این راستا هم بسیار فعالیت می کنند، ما هم باید با پرداختن به کارهای متفکرانه تلاش کنیم تا از قافله علم عقب نمانیم البته کار هم در مراکز علمی و دانشگاهی بسیار هزینه براست.


سرپرست پژوهشگاه افزود: کارمندان عزیز شما پشتیبان فکری خوبی برای پژوهشگاه هستید و باید همت کنید تا نقاط قوت را برجسته و نقاط ضعف را برطرف کنیم تا انشالله با رفع مشکلات به مسائل معیشتی همکاران توجه جدی شود.


در این نشست تک تک همکاران به ارائه دیدگاههای خود در زمینه مسائل و مشکلات موجود پرداختند و سرپرست پژوهشگاه ابراز امیدواری نمود تا با همکاری و تلاش مضاعف در این محیط علمی با صمیمیت و جدیت مشکلات موجود برطرف گردد انشالله.

 

چهارشنبه ٢٨ ارديبهشت ١٤٠١ / شماره : ٢٦٩ /  تعداد نمایش :596