شرح وظایف و مسئولیتهای اداره کارگزینی :
1- رسیدگی به فرم های پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها.
2- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط.
3- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه.
4- انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارکنان.
5- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی.
6- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های مورد نظر.
7- تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم.
8- شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف.
9- پیش بینی احتیاجات پرسنلی پژوهشگاه و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات.
10- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر درمورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
11- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری.
12- تهیه گزارشات لازم.
13- دریافت دستور و برنامه کاری از مدیر امور اداری و پشتیبانی پژوهشگاه.
14- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام سالانه، انتقالی، مأموریت، مرخصی، ترفیع، فرصت مطالعاتی و نظایر آنها با رعایت قانون و مقررات مربوطه و اطلاع مقام مافوق.
15- صدور احکام افزایش های سالانه و پایه های سنواتی، برقراری کم هزینه های عائله و اولاد، تبدیل وضعیت استخدامی، بازنشستگی و ... برای اعضاء هیئت علمی پژوهشگاه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.
16- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی اعضاء هیأت علمی و اظهار نظر کارشناسی در خصوص نحوه اجرای آنها در پژوهشگاه.
17- شرکت در جلسات و کمیته های مختلف اداری.
18- بایگانی منسجم پرونده های پرسنلی افراد، ممهور به مهر با ثبت در دفتر.
19- ایجاد بایگانی دیجیتالی برای ثبت پرونده های اعضاء هیئت علمی پژوهشگاه.
20- تهیه پیش نویس صورت جلسات مربوط به کارگزینی.
21- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام امور مربوطه.
22- پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع داخلی و بیرونی.
23- انجام امور محوله ارجائی مقام مافوق.
رئيس اداره كارگزيني و رفاه : عليرضا نوظهور
شماره تماس : 44787764


