اداره کارپردازيوظایف و مسئولیتهای اداره کارپردازی: 1- دریافت برگه های درخواست خرید کالا که به امضاء مقام مافوق رسیده است. 2- تهیه برگه استعلام بهاء و تکمیل جدول مقایسه ای مربوطه و گزارش به مقام مافوق. 3- انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید. 4- تهیه نمونه کالا و ارائه به مقام مافوق برای تطبیق با مشخصات ارائه شده. 5- تکمیل کلیه مدارک و اسناد مربوطه از قبیل: استعلام بهاء کالا، مکاتبات اداری، اخذ تأییدیه مقام مافوق و ... ارائه کلیه مدارک به امور مالی پژوهشگاه. 6- تهیه تصویر و یا اسکن از اطلاعات مربوط به کلیه خرید ها و ایجاد بایگانی منسجم. 7- تحویل اجناس خریداری شده و ارائه آنها به انبار مرکزی پژوهشگاه و اطلاع به واحد درخواست کننده خرید. 8- نگهداری صحیح حساب تنخواه گردان. 9- همکاری لازم با امور مالی در تنظیم سند هزینه اجناس خریداری شده. 10- تسویه حساب کامل تنخواه گردان در هر سال. 11- انجام امور مربوط به درخواست تعمیر لوازم و تجهیزات واحدهای متقاضی و پیگیریهای بعدی آن. 12- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق. مسئول اداره كارپردازي : علي محمدي تلفن تماس : 40-44787720 داخلي 1068 |