وظایف و مسئولیتهای اداره کارگزینی: 1- رسیدگی به فرم های پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها. 2-تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و رعایت قوانین و مقررات مربوط. 3- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه. 4-انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارکنان. 5-برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی. 6-اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر. 7-تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم. 8-شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف. 9-پیش بینی احتیاجات پرسنلی پژوهشگاه و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات. 10-مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر درمورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل. 11- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری. 12-تهیه گزارشات لازم. 13-دریافت دستور و برنامه کاری از مدیر امور اداری و پشتیبانی پژوهشگاه. 14- تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام سالانه، انتقالی، مأموریت، مرخصی، ترفیع، فرصت مطالعاتی و نظایر آنها با رعایت قانون و مقررات مربوطه و اطلاع مقام مافوق. 15- صدور احکام افزایش های سالانه و پایه های سنواتی، برقراری کم هزینه های عائله و اولاد، تبدیل وضعیت استخدامی، بازنشستگی و ... برای اعضاء هیئت علمی پژوهشگاه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه. 16-مطالعه قوانین و مقررات استخدامی اعضاء هیئت علمی و اظهار نظر کارشناسی در خصوص نحوه اجرای آنها در پژوهشگاه. 17- شرکت در جلسات و کمیته های مختلف اداری. 18-بایگانی منسجم پرونده های پرسنلی افراد، ممهور به مهر با ثبت در دفتر. 19- ایجاد بایگانی دیجیتالی برای ثبت پرونده های اعضاء هیئت علمی پژوهشگاه. 20- تهیه پیش نویس صورت جلسات مربوط به کارگزینی. 21- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام امور مربوطه. 22- پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع داخلی و بیرونی. 23- انجام امور محوله ارجائی مقام مافوق.
رئيس اداره كارگزيني و رفاه : عليرضا نوظهور شماره تماس : 44787764 |