وظایف و مسئولیتهای اداره خدمات عمومی: 1- نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد نیروهای شرکتی طرف قرارداد پژوهشگاه در نگهداری فضای سبز، نظافت ساختمانها و محوطه، آبدارخانه ها، مکانهای بهداشتی، نمازخانه و ... . 2- نظارت بر عملکرد دبیرخانه مرکزی، تلفنخانه، نامه رسانی و ... . 3- انجام اقدامات لازم برای تامین نظافت و سالم سازی و بهداشت مناسب محیط کار برای ارائه خدمات. 4- برنامه ریزی و ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری به مقامات مافوق. 5- ساماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار و ... کلیه نیروهای تحت سرپرستی. 6- همکاری در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و آموزشی با حوزه معاونت امور فرهنگی و روابط عمومی پژوهشگاه. 7- تلاش در جمع آوری آیین نامه ها و مقررات جاریه مربوط به اداره خدمات عمومی و به کار گیری و استفاده از آنها. 8- نظارت بر جمع آوری اثاثیه غیر قابل استفاده در محوطه، ساختمانها، آزمایشگاه ها و ... و انتقال آنها به انبار مرکزی. 9- انجام درخواست های خدماتی مسئولان پژوهشگاه با تایید مدیر یا معاون اداری، مالی و پشتیبانی پژوهشگاه. 10- نظارت دقیق و مستمر در انجام کلیه امور مربوط به اعزام اتومبیل های پژوهشگاه برای انجام ماموریت یا تعمیرات دوره ای. 11- ارائه آموزش های عملی به کارکنان تحت سرپرستی. 12- انجام سایر امور محوله از سوی مقامات مافوق.
|